6 واحد صنفی متخلف در یزد پلمب شد 
کد خبر: 4130323
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
در قالب طرح برخورد با روزه‌خواری؛

6 واحد صنفی متخلف در یزد پلمب شد 

رئيس اداره نظارت بر اماکن عمومی پليس اطلاعات و امنيت عمومی استان یزد از پلمب 6 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح برخورد با روزه‌خواری خبر داد. 

پلمببه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی پلیس، سرهنگ رضا زارع ارنانی، رئيس اداره نظارت بر اماکن عمومی پليس اطلاعات و امنيت عمومی استان یزد گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان از ابتدای شروع ماه مبارک رمضان طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی را با محوریت برخورد با روزه‌خواری در ملأعام و همچنین طرح‌های کنترلی و نظارتی صنوف را با قاطعیت در سطح استان اجرا کردند. 

وی افزود: در اجرای این طرح نظارتی و کنترلی در 48 ساعت گذشته از تعداد 193 واحد صنفی در رسته‌های مختلف به صورت محسوس و غیرمحسوس بازدید و 6 واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

رئيس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان یزد با تأکید بر استمرار اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی با محوریت برخورد با روزه‌خواری در ملأعام و طرح‌های کنترلی و نظارتی صنوف تا پایان ماه مبارک رمضان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد متخلف در صنوف، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به برخورد قانونی با آنان اقدام شود.

انتهای پیام
captcha